>> مهندس ميرحسين موسوي: سال 1389 سال صبر و استقامت بر اهداف جنبش سبزاست ((غیرخودی ها)) مهندس موسوی: هر وبلاگی که بسته می شود ده ها وبلاگ دیگر برای دفاع حقوق مردم باید راه اندازی شود ((غیر خودی ها)) مهندس میرحسین موسوی: برای تامین منافع ملی و رسیدن به جامعه‌ای مطلوب، چاره‌ای جز استمرار این مسیر و تداوم جنبش سبز نداریم

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۳, دوشنبه

نام شوم کهریزک به سروش 111 تغییر نام یافت وبازگشایی شد .

   مهدی خزعلی فرزند آیت الله خزعلی اعلام کرد از منبع موثقی شنیده که بازداشتگاه مخوف کهریزک با نام جدید سروش 111 بازگشایی گردیده . بحمدالله مشکل کهریزک ظاهرآ فقط در نام آن بود که آن هم برطرف گردید و باردیگربازگشایی شد . کسی چه میداند درشکنجه گاه سروش 111 چه آزادیخواهانی مورد تجاوز و شکنجه قرارخواهند گرفت و بعد به بهشت خواهند رفت ؟
فرمانده نيروي انتظامي اعلام كرد .

______________________________


ايجاد بازداشتگاه استاندارد در كهريزك


  جام جم آنلاين: سردار اسماعيل احمدي‌مقدم فرمانده نيروي انتظامي كشور گفت: نيروي انتظامي در حال ساخت يک بازداشتگاه استاندارد در محل بازداشتگاه کهريزک است که تا يکماه ديگر تحت نظارت سازمان زندانها مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.

فرمانده نيروي انتظامي اعلام كرد



ايجاد بازداشتگاه استاندارد در كهريزك


جام جم آنلاين: سردار اسماعيل احمدي‌مقدم فرمانده نيروي انتظامي كشور گفت: نيروي انتظامي در حال ساخت يک بازداشتگاه استاندارد در محل بازداشتگاه کهريزک است که تا يکماه ديگر تحت نظارت سازمان زندانها مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.
به گزارش خبرگزاريهاي داخلي، فرمانده نيروي انتظامي روز سه شنبه در حاشيه همايش پليس و نظام عدالت براي کودکان و نوجوانان در جمع خبرنگاران در باره تعطيلي بازداشتگاه کهريزک در تهران افزود: بازداشتگاه کهريزک متعلق به نيروي انتظامي است و بازداشتگاهي كه تعطيل شد، به صورت موقت و فوري براي نگهداري مجرمان خطرناک و اراذل و اوباش دستگير شده در طرح امنيت اجتماعي ساخته شده بود.



وي تصريح كرد: پس از دستگيريهاي روز 18 تير ماه گذشته تعداد افراد بازداشتي در بازداشتگاه کهريزک بيش از حد مجاز افزايش يافت و همين مسئله باعث به وجود آمدن شرايط نامناسب در اين بازداشتگاه شده بود.


فرمانده نيروي انتظامي افزود: بازداشت شدگان مذكور جمعا سه روز از تاريخ 19 تير تا ظهر سه‌شنبه 23 تير در آنجا نگهداري مي‌شدند و به علت شرايط بد بازداشتگاه و دستور مقام معظم رهبري جهت تعطيلي آن، همگي مستقيما با اتوبوس و ميني‌بوس به زندان اوين منتقل شدند.


وي با اشاره به دستور مقام معظم رهبري براي تعطيلي بازداشتگاه كهريزك، گفت: اين فرمان مربوط به كل بازداشتگاه نبود، بلكه وقتي دستگيرشدگان تجمعات روز 18 تير توسط داديار به آنجا منتقل شدند، به علت فشردگي جمعيت و وضعيت بد نگهداري آن‌ها، مقام معظم رهبري با توجه به گزارشاتي كه دريافت كردند، دستور به تعطيلي بازداشتگاه كهريزك دادند.


مجازات متخلفان


سردار احمدي مقدم با تاييد اين مساله كه كوتاهي هايي در زمينه وضعيت نگهداري و رفتار با متهمان در بازداشتگاه كهريزك رخ داده است، علت تعطيلي بازداشتگاه را همين موضوع دانست.


وي گفت: در بازداشتگاه كهريزك قطعا توسط ناجا كوتاهي‌هايي صورت گرفته كه دستور تنبيه افرادي كه اين كوتاهي را انجام داده‌اند، صادر شده است.


سردار احمدي مقدم با اعلام اين كه جهت جلوگيري از تداخل كاري در بررسي هيات ويژه بازداشتگاه كهريزك، پليس از اظهار نظر درباره اين بازداشتگاه خودداري مي‌كند، گفت: عواملي كه در حادثه بازداشتگاه كهريزك كوتاهي كرده‌اند، چند نفر بيشتر نيستند كه به اندازه سهم آن‌ها، تنبيه خواهند شد.


وي خاطرنشان كرد كه قرار است هيئت ويژه مجلس و شورايعالي امنيت ملي به زودي گزارشي درباره بازداشتگاه کهريزک صادر کند.


فرمانده نيروي انتظامي طرح موضوعاتي مانند حضور سردار محمدرضا رادان جانشين فرماندهي نيروي انتظامي را در بازداشتگاه كهريزك و دخالت وي در بدرفتاري با افراد شركت كننده در تجمعات اعتراض آميز پس از انتخابات رياست جمهوري به شدت رد كرد و گفت: شايعات اينچنيني عليه سردار رادان و ديگر مسئولان ناجا كذب است و واقعيت ندارد.


وي افزود: شأن سردار رادان و حتي رده هاي پايين تر از ايشان اجازه نمي‌دهد که در بازداشتگاه حضور يافته و اقداماتي اينچنيني انجام دهد.


بدرفتاري با متهمان و شرايط نامناسب بازداشت كهريزك موجب مرگ دو نفر در اين بازداشتگاه در هفته هاي اخير شده است.


برخورد با آشوب طلبان


سردار احمدي‌مقدم در باره شايعات مربوط به احتمال شکل گيري تجمعات غيرقانوني در روزهاي آينده در تهران تاكيد كرد: متخلفان بايد بدانند که پليس با هرگونه تجمع غير قانوني به شدت برخورد مي کند.


وي با اشاره به اينکه اينگونه تجمعات غيرقانوني از طرف رسانه هاي ضد انقلاب و منافقين سازماندهي مي شود گفت: روز دوشنبه بر اساس دعوت منافقين افرادي قصد ايجاد بي نظمي در منطقه مرکزي تهران را داشتند كه عده اي از آنها توسط پليس دستگير شدند.


فروكش كردن نا آراميها


سردار احمدي مقدم يادآور شد: موضوع ناآراميها به مرور در حال حل شدن است و برآورد ما اين است که اين موضوع رفته رفته فروکش مي‌کند.


فرمانده نيروي انتظامي با بيان اين كه اعتراضات مردمي نسبت به اغتشاش‌ كنندگان اخير افزايش يافته است، گفت: اگر ظرفيت اجتماعي مردم تمام شود و شاهد نگاه و واكنش منفي مردم نسبت به اين افراد باشيم، جريان‌هايي كه تلاش مي‌كنند دست به ناآرامي بزنند، مايوس خواهند شد.


وي تصريح كرد: پتانسيل اين ناآرامي‌ها رو به فروكش و كاهش نهاده كه اين موضوع مانند تجمعات پراكنده ديروز هم از لحاظ تعداد افراد و تعداد مكان‌هايي كه دست به تجمع مي‌زنند، قابل مشاهده است.


سردار احمدي مقدم، واکنش منفي آحاد جامعه نسبت به اين تجمعات را موجب ياس عوامل پشت صحنه آن دانست و افزود : به دليل هرمي بودن ساختار اين تحولات ، کم کم شاهد کمرنگ تر شدن و رسيدن به نقطه صفر اغتشاشات هستيم.


اين مقام بلندپايه امنيتي ادامه داد: نيروي انتظامي تلاش مي‌كند اين مساله را به صورت منطقي حل كند و با توجه به اين كه مسايل اجتماعي نظير اين تجمعات مانند يك هرم وارونه هستند، بحث اغتشاشات اخير در حال حل شدن است.


وي گفت: به كساني كه به فراخوان‌هاي تجمعات پاسخ مي‌دهند، توصيه مي‌كنيم هوشمند و مراقب رفتار خود باشند، چرا كه مقوله اعتراضات داخلي به مسايل با فراخوان‌هايي كه از سوي منافقان خارج مرزها براي براندازي نظام صورت مي‌گيرد، متفاوت است و بالطبع هزينه‌هايي كه افراد بايد براي شركت در فراخوان‌هاي منافقان و براندازان پرداخت كنند، متفاوت خواهد بود.


ساخت بازداشتگاه براي كودكان


سردار احمدي مقدم در بخش ديگري از سخنانش، با اشاره به رويكرد پليس در تخصصي كردن ساختارها با توجه به نيازهاي جامعه، گفت: پليس كودكان، يك متولي ستادي در پليس نياز دارد كه اين موضوع در درون پليس پيشگيري دنبال مي‌شود و ممكن است در آگاهي‌ها، شعبه خاص كودكان ايجاد شود، يا يك يا چند كلانتري به صورت تخصصي مسايل پليسي كودكان را دنبال كند.


وي افزود: اگر لازم باشد، بايد بازداشتگاه‌هاي ويژه كودكان بزهكار ايجاد شود تا آن‌ها در كنار مجرمان سابقه‌دار نگهداري نشوند.

۱۹ نظر:

خاکستر گفت...

سلام دوست عزیز
بهله اینا تنها بلدن بازداشتگاه بزنند و مردم عادی که به سرنوشت کشورشان اعتراض دارند و یا نخبگان و دانشگاهیان ما رو دربند کنند...
درواقع محیط دانشگاه های ما شده زندان که در اون هیچ چیزی بجز دروغ ترویج نمیشه و زندانهای ما پر از معلمین استادان و دانشجویان شده است...با این حال بازم برخی از این عزیزان را از هم دور نگه میدارند تا اندیشه های ناب خودشون رو به همدیگه منتقل نکنن...اونا رو در بین افرادی قرار میدن تا زجر بکشنند...
متاسفانه با حذف گروه روشنفکر ما و انتقال آنها به زندانهای مختلف و یا ممنوع التدریسی آنها دیگر رنگ پیشرفت را نخواهیم دید...

مطمئنا زندانهای بسیاری مثل کهریزک وجود داره که ما و حتی برخی از مسئولین از وجود آنها بی خبریم و زیر نظر هیچ نهادی هم فعالیت نمیکنن...
آقایون بهتر است بجای اینکه در محل قبلی زندان جدید تاسیس کنن این مساله را برای ما روشن کنند که بازداشتگاه کهریزک زیر نظر چه نهادی فعالیت میکرده؟!...مسئولیت آن به عهده چه کسی بوده؟!...یعنی تنها چند سرباز وظیفه اونو اداره می کردند؟!... که آنها رو محکوم نموده اند؟!...آیا جواب دادن به سوالات ما انقدر سخته که از انها شونه خالی میکنند؟!...

امیدوارم روزی برسه که ما بدانیم در کشورمون چی میگذره...

شاد باشی...
به امید ازادی سبز...

ناشناس گفت...

سلام
از جنت خـــــدای چـــــه مي پــــرسي اي ...
جنت بدان كه خـــاك كفت پــــــــاي مـادر است

فرمــــان ببر ز مــــادر پير ضعيف از آنكـــــه
فرمان مــــــادر تو چـــــو فـــرمان داور است

د رپروريدنت قـــــد سروش شـــــده كمـــــــان
اكنون مبين كــــــه تــــــو نخـــــل تنـــاوراست

به امید آزادی مادران میهن

Unknown گفت...

غیر خودی ها در خطوط اولیه نوشته ای که وای که چه آزادیخواهانی که میخواهند گرفتار بشوند و در اینجا شکنجه شوند و بعد به بهشت بروند باید اینرا تصحیح کنی آزادیخواهان بعد از شکنجه به بهشت نمیروند بلکه شکنجه کنندگانشان چون دستور دین و مذهب و خدا و پیغمبر و امامو رهبرشان را گوش کردند بعد از اینکه مردم بی گناه را بعنوان اوباش و ارازل شکنجه دادند خدادیوانه آسمون نشینشان آنها را میبرد در بهشت و هی حوری برایشان میبرد فکر میکنی اینها برای چی مردم را شکنجه میدهند به خاطر همون حوری های فلان کاره

خط خطی نویس گفت...

هر دم از این باغ بری میرسد
یک چیزی بگم درباره اینا که یک شبه میشن سردار و سرلشکر و تیمسار و ..
گویا یک گونی مملو از درجات نظامی میارن بعد میگن چشاتونو ببندید دستتونو بکنید تو گونی یک درجه بردارید این احمدی مقدم هم اینجور سردار شده وگرنه هر انسان فهیمی میدونه برای رسیدن به سرداری چند سال باید در نظام بود
من حرفهای ادمهای کثیفی چون این مردک را نه گوش میدهم و نه می خونم چون ریس دولت کودتاش که اون باشه وزیر وزراش و فرماندهاشونم معلومه کیا هستند

ناشناس گفت...

خدای من خودت کمک کن ، من با دیدن بعضی از این عکسها دیگه نمیدونم چی بگم

مهسا(خیال سبز ماه) گفت...

...پیرمرد گفت:

اگر تو محتاط تر بودی...،

و او قانع تر...

حالا روز دیگری بود...

نوشین گفت...

چرا در تبلیغات از زنها استفاده میشود؟ (تصویری) !!!
بروزم

نوشین گفت...

کول بر ها:
قاچاق کالا معضلی است که تقریباً در تمامی مرز‌های ایران بجز مرز‌های شمالی وجود دارد‌ و بسته به اینکه با کدامین کشور هم مرز باشند نوع قاچاق هم متفاوت است !!‌ بروزم

تراش باشی گفت...

خوشحال شدم از آشنایتون، با اجازه‌ت لینکت کردم ..

نوشین گفت...

معروف‌ترین بافت تاریخی ایران (در اصفهان) در شُرُفِ نابودی
/ ای تف به این دولت نامرد از همه کثافت ها کثافتتر
بروزم

ansherly گفت...

ازون کارای بد بد هم اینجا می کنن؟؟؟؟

ای بابا

یعنی اوین پر شد؟

علي گفت...

سلام دوست عزيز.
حداقل نظرمو تاييد ميكردي؟؟عيب نداره

ansherly گفت...

آپیدیم

شما که دست به کار نمیشید
بنده دست به کار شدم

ناشناس گفت...

سلام
به روزی نگاه می کنم که مردم بوسیلۀ رنگ ِ پوستشان محاکمه نمی شوند بلکه به خاطرمقدار منِشِشان محاکمه می شوند.
دوست عزیز فقط یک کلام
اتحادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
اتحادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
اتحادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
سبز باشید

ansherly گفت...

خب هستی هنوز؟؟؟

صبح ها به دوستام سر می زنم ببینم فیلتر شدن یا نه[نیشخند]

طلوع سبز 88 - محسن گفت...

ادرس جدید طلوع سبز 88
13tolouesabze88
شما لینک شدید

آریا گفت...

درود
با نوشته زیر بروزم:

من "آریایی ام"
اصالتم "ایران"
خدای من "اهورامزدا"
پیامبر من "کورش بزرگ".....

منتظر نظرات گرانبهای شما هستم
با سپاس فراوان
آریا

reza گفت...

فرزاد کمانگر به همراه ۴ تن دیگر صبح امروز اعدام شدند.
نامه فرزاد کمانگر در سوگ احسان فتاحیان
سلام رفیق, چه گونه تجسمت کنم? به کدام جرم تصورت کنم? جوانکی نحیف بر فراز چوبه ی دار که به شکفتن غنچه ی خورشید لبخند میزند? یا کودکی پابرهنه از رنجدیده گان پایین شهر که میخواست مژده ی نان باشد برای سفره های خالی از نان مردماش چه گونه تجسمت کنم? نوجوانی از جنس آزاد چشیده گان بالای شهر که الفبای رنج و مظلومیت, درس مکتب و مدرسه و زنده گیشان است. راستی فراموش کردم; شهر من و تو پایین و بالا ندارد, چهار سوی آن رنج و درد است.
بايد حواسمان باشد اتفاق هاي 67 پيش نياد اين بار هر دو ماه يا سه ماه دارند دست به جنايت مي زنند البته ياد آوري کنم خيلي از اعدامها را اعلام نمي کنند.

طلوع سبز 88 - محسن گفت...

سلام آدرس جدید طلوع سبز 88
لطفا اصلاح کنید لینک شما ثبت شد
www.14tolouesabze88.blogsky.com

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۳, دوشنبه

نام شوم کهریزک به سروش 111 تغییر نام یافت وبازگشایی شد .

   مهدی خزعلی فرزند آیت الله خزعلی اعلام کرد از منبع موثقی شنیده که بازداشتگاه مخوف کهریزک با نام جدید سروش 111 بازگشایی گردیده . بحمدالله مشکل کهریزک ظاهرآ فقط در نام آن بود که آن هم برطرف گردید و باردیگربازگشایی شد . کسی چه میداند درشکنجه گاه سروش 111 چه آزادیخواهانی مورد تجاوز و شکنجه قرارخواهند گرفت و بعد به بهشت خواهند رفت ؟
فرمانده نيروي انتظامي اعلام كرد .

______________________________


ايجاد بازداشتگاه استاندارد در كهريزك


  جام جم آنلاين: سردار اسماعيل احمدي‌مقدم فرمانده نيروي انتظامي كشور گفت: نيروي انتظامي در حال ساخت يک بازداشتگاه استاندارد در محل بازداشتگاه کهريزک است که تا يکماه ديگر تحت نظارت سازمان زندانها مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.

فرمانده نيروي انتظامي اعلام كرد



ايجاد بازداشتگاه استاندارد در كهريزك


جام جم آنلاين: سردار اسماعيل احمدي‌مقدم فرمانده نيروي انتظامي كشور گفت: نيروي انتظامي در حال ساخت يک بازداشتگاه استاندارد در محل بازداشتگاه کهريزک است که تا يکماه ديگر تحت نظارت سازمان زندانها مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.
به گزارش خبرگزاريهاي داخلي، فرمانده نيروي انتظامي روز سه شنبه در حاشيه همايش پليس و نظام عدالت براي کودکان و نوجوانان در جمع خبرنگاران در باره تعطيلي بازداشتگاه کهريزک در تهران افزود: بازداشتگاه کهريزک متعلق به نيروي انتظامي است و بازداشتگاهي كه تعطيل شد، به صورت موقت و فوري براي نگهداري مجرمان خطرناک و اراذل و اوباش دستگير شده در طرح امنيت اجتماعي ساخته شده بود.



وي تصريح كرد: پس از دستگيريهاي روز 18 تير ماه گذشته تعداد افراد بازداشتي در بازداشتگاه کهريزک بيش از حد مجاز افزايش يافت و همين مسئله باعث به وجود آمدن شرايط نامناسب در اين بازداشتگاه شده بود.


فرمانده نيروي انتظامي افزود: بازداشت شدگان مذكور جمعا سه روز از تاريخ 19 تير تا ظهر سه‌شنبه 23 تير در آنجا نگهداري مي‌شدند و به علت شرايط بد بازداشتگاه و دستور مقام معظم رهبري جهت تعطيلي آن، همگي مستقيما با اتوبوس و ميني‌بوس به زندان اوين منتقل شدند.


وي با اشاره به دستور مقام معظم رهبري براي تعطيلي بازداشتگاه كهريزك، گفت: اين فرمان مربوط به كل بازداشتگاه نبود، بلكه وقتي دستگيرشدگان تجمعات روز 18 تير توسط داديار به آنجا منتقل شدند، به علت فشردگي جمعيت و وضعيت بد نگهداري آن‌ها، مقام معظم رهبري با توجه به گزارشاتي كه دريافت كردند، دستور به تعطيلي بازداشتگاه كهريزك دادند.


مجازات متخلفان


سردار احمدي مقدم با تاييد اين مساله كه كوتاهي هايي در زمينه وضعيت نگهداري و رفتار با متهمان در بازداشتگاه كهريزك رخ داده است، علت تعطيلي بازداشتگاه را همين موضوع دانست.


وي گفت: در بازداشتگاه كهريزك قطعا توسط ناجا كوتاهي‌هايي صورت گرفته كه دستور تنبيه افرادي كه اين كوتاهي را انجام داده‌اند، صادر شده است.


سردار احمدي مقدم با اعلام اين كه جهت جلوگيري از تداخل كاري در بررسي هيات ويژه بازداشتگاه كهريزك، پليس از اظهار نظر درباره اين بازداشتگاه خودداري مي‌كند، گفت: عواملي كه در حادثه بازداشتگاه كهريزك كوتاهي كرده‌اند، چند نفر بيشتر نيستند كه به اندازه سهم آن‌ها، تنبيه خواهند شد.


وي خاطرنشان كرد كه قرار است هيئت ويژه مجلس و شورايعالي امنيت ملي به زودي گزارشي درباره بازداشتگاه کهريزک صادر کند.


فرمانده نيروي انتظامي طرح موضوعاتي مانند حضور سردار محمدرضا رادان جانشين فرماندهي نيروي انتظامي را در بازداشتگاه كهريزك و دخالت وي در بدرفتاري با افراد شركت كننده در تجمعات اعتراض آميز پس از انتخابات رياست جمهوري به شدت رد كرد و گفت: شايعات اينچنيني عليه سردار رادان و ديگر مسئولان ناجا كذب است و واقعيت ندارد.


وي افزود: شأن سردار رادان و حتي رده هاي پايين تر از ايشان اجازه نمي‌دهد که در بازداشتگاه حضور يافته و اقداماتي اينچنيني انجام دهد.


بدرفتاري با متهمان و شرايط نامناسب بازداشت كهريزك موجب مرگ دو نفر در اين بازداشتگاه در هفته هاي اخير شده است.


برخورد با آشوب طلبان


سردار احمدي‌مقدم در باره شايعات مربوط به احتمال شکل گيري تجمعات غيرقانوني در روزهاي آينده در تهران تاكيد كرد: متخلفان بايد بدانند که پليس با هرگونه تجمع غير قانوني به شدت برخورد مي کند.


وي با اشاره به اينکه اينگونه تجمعات غيرقانوني از طرف رسانه هاي ضد انقلاب و منافقين سازماندهي مي شود گفت: روز دوشنبه بر اساس دعوت منافقين افرادي قصد ايجاد بي نظمي در منطقه مرکزي تهران را داشتند كه عده اي از آنها توسط پليس دستگير شدند.


فروكش كردن نا آراميها


سردار احمدي مقدم يادآور شد: موضوع ناآراميها به مرور در حال حل شدن است و برآورد ما اين است که اين موضوع رفته رفته فروکش مي‌کند.


فرمانده نيروي انتظامي با بيان اين كه اعتراضات مردمي نسبت به اغتشاش‌ كنندگان اخير افزايش يافته است، گفت: اگر ظرفيت اجتماعي مردم تمام شود و شاهد نگاه و واكنش منفي مردم نسبت به اين افراد باشيم، جريان‌هايي كه تلاش مي‌كنند دست به ناآرامي بزنند، مايوس خواهند شد.


وي تصريح كرد: پتانسيل اين ناآرامي‌ها رو به فروكش و كاهش نهاده كه اين موضوع مانند تجمعات پراكنده ديروز هم از لحاظ تعداد افراد و تعداد مكان‌هايي كه دست به تجمع مي‌زنند، قابل مشاهده است.


سردار احمدي مقدم، واکنش منفي آحاد جامعه نسبت به اين تجمعات را موجب ياس عوامل پشت صحنه آن دانست و افزود : به دليل هرمي بودن ساختار اين تحولات ، کم کم شاهد کمرنگ تر شدن و رسيدن به نقطه صفر اغتشاشات هستيم.


اين مقام بلندپايه امنيتي ادامه داد: نيروي انتظامي تلاش مي‌كند اين مساله را به صورت منطقي حل كند و با توجه به اين كه مسايل اجتماعي نظير اين تجمعات مانند يك هرم وارونه هستند، بحث اغتشاشات اخير در حال حل شدن است.


وي گفت: به كساني كه به فراخوان‌هاي تجمعات پاسخ مي‌دهند، توصيه مي‌كنيم هوشمند و مراقب رفتار خود باشند، چرا كه مقوله اعتراضات داخلي به مسايل با فراخوان‌هايي كه از سوي منافقان خارج مرزها براي براندازي نظام صورت مي‌گيرد، متفاوت است و بالطبع هزينه‌هايي كه افراد بايد براي شركت در فراخوان‌هاي منافقان و براندازان پرداخت كنند، متفاوت خواهد بود.


ساخت بازداشتگاه براي كودكان


سردار احمدي مقدم در بخش ديگري از سخنانش، با اشاره به رويكرد پليس در تخصصي كردن ساختارها با توجه به نيازهاي جامعه، گفت: پليس كودكان، يك متولي ستادي در پليس نياز دارد كه اين موضوع در درون پليس پيشگيري دنبال مي‌شود و ممكن است در آگاهي‌ها، شعبه خاص كودكان ايجاد شود، يا يك يا چند كلانتري به صورت تخصصي مسايل پليسي كودكان را دنبال كند.


وي افزود: اگر لازم باشد، بايد بازداشتگاه‌هاي ويژه كودكان بزهكار ايجاد شود تا آن‌ها در كنار مجرمان سابقه‌دار نگهداري نشوند.

۱۹ نظر:

خاکستر گفت...

سلام دوست عزیز
بهله اینا تنها بلدن بازداشتگاه بزنند و مردم عادی که به سرنوشت کشورشان اعتراض دارند و یا نخبگان و دانشگاهیان ما رو دربند کنند...
درواقع محیط دانشگاه های ما شده زندان که در اون هیچ چیزی بجز دروغ ترویج نمیشه و زندانهای ما پر از معلمین استادان و دانشجویان شده است...با این حال بازم برخی از این عزیزان را از هم دور نگه میدارند تا اندیشه های ناب خودشون رو به همدیگه منتقل نکنن...اونا رو در بین افرادی قرار میدن تا زجر بکشنند...
متاسفانه با حذف گروه روشنفکر ما و انتقال آنها به زندانهای مختلف و یا ممنوع التدریسی آنها دیگر رنگ پیشرفت را نخواهیم دید...

مطمئنا زندانهای بسیاری مثل کهریزک وجود داره که ما و حتی برخی از مسئولین از وجود آنها بی خبریم و زیر نظر هیچ نهادی هم فعالیت نمیکنن...
آقایون بهتر است بجای اینکه در محل قبلی زندان جدید تاسیس کنن این مساله را برای ما روشن کنند که بازداشتگاه کهریزک زیر نظر چه نهادی فعالیت میکرده؟!...مسئولیت آن به عهده چه کسی بوده؟!...یعنی تنها چند سرباز وظیفه اونو اداره می کردند؟!... که آنها رو محکوم نموده اند؟!...آیا جواب دادن به سوالات ما انقدر سخته که از انها شونه خالی میکنند؟!...

امیدوارم روزی برسه که ما بدانیم در کشورمون چی میگذره...

شاد باشی...
به امید ازادی سبز...

ناشناس گفت...

سلام
از جنت خـــــدای چـــــه مي پــــرسي اي ...
جنت بدان كه خـــاك كفت پــــــــاي مـادر است

فرمــــان ببر ز مــــادر پير ضعيف از آنكـــــه
فرمان مــــــادر تو چـــــو فـــرمان داور است

د رپروريدنت قـــــد سروش شـــــده كمـــــــان
اكنون مبين كــــــه تــــــو نخـــــل تنـــاوراست

به امید آزادی مادران میهن

Unknown گفت...

غیر خودی ها در خطوط اولیه نوشته ای که وای که چه آزادیخواهانی که میخواهند گرفتار بشوند و در اینجا شکنجه شوند و بعد به بهشت بروند باید اینرا تصحیح کنی آزادیخواهان بعد از شکنجه به بهشت نمیروند بلکه شکنجه کنندگانشان چون دستور دین و مذهب و خدا و پیغمبر و امامو رهبرشان را گوش کردند بعد از اینکه مردم بی گناه را بعنوان اوباش و ارازل شکنجه دادند خدادیوانه آسمون نشینشان آنها را میبرد در بهشت و هی حوری برایشان میبرد فکر میکنی اینها برای چی مردم را شکنجه میدهند به خاطر همون حوری های فلان کاره

خط خطی نویس گفت...

هر دم از این باغ بری میرسد
یک چیزی بگم درباره اینا که یک شبه میشن سردار و سرلشکر و تیمسار و ..
گویا یک گونی مملو از درجات نظامی میارن بعد میگن چشاتونو ببندید دستتونو بکنید تو گونی یک درجه بردارید این احمدی مقدم هم اینجور سردار شده وگرنه هر انسان فهیمی میدونه برای رسیدن به سرداری چند سال باید در نظام بود
من حرفهای ادمهای کثیفی چون این مردک را نه گوش میدهم و نه می خونم چون ریس دولت کودتاش که اون باشه وزیر وزراش و فرماندهاشونم معلومه کیا هستند

ناشناس گفت...

خدای من خودت کمک کن ، من با دیدن بعضی از این عکسها دیگه نمیدونم چی بگم

مهسا(خیال سبز ماه) گفت...

...پیرمرد گفت:

اگر تو محتاط تر بودی...،

و او قانع تر...

حالا روز دیگری بود...

نوشین گفت...

چرا در تبلیغات از زنها استفاده میشود؟ (تصویری) !!!
بروزم

نوشین گفت...

کول بر ها:
قاچاق کالا معضلی است که تقریباً در تمامی مرز‌های ایران بجز مرز‌های شمالی وجود دارد‌ و بسته به اینکه با کدامین کشور هم مرز باشند نوع قاچاق هم متفاوت است !!‌ بروزم

تراش باشی گفت...

خوشحال شدم از آشنایتون، با اجازه‌ت لینکت کردم ..

نوشین گفت...

معروف‌ترین بافت تاریخی ایران (در اصفهان) در شُرُفِ نابودی
/ ای تف به این دولت نامرد از همه کثافت ها کثافتتر
بروزم

ansherly گفت...

ازون کارای بد بد هم اینجا می کنن؟؟؟؟

ای بابا

یعنی اوین پر شد؟

علي گفت...

سلام دوست عزيز.
حداقل نظرمو تاييد ميكردي؟؟عيب نداره

ansherly گفت...

آپیدیم

شما که دست به کار نمیشید
بنده دست به کار شدم

ناشناس گفت...

سلام
به روزی نگاه می کنم که مردم بوسیلۀ رنگ ِ پوستشان محاکمه نمی شوند بلکه به خاطرمقدار منِشِشان محاکمه می شوند.
دوست عزیز فقط یک کلام
اتحادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
اتحادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
اتحادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
سبز باشید

ansherly گفت...

خب هستی هنوز؟؟؟

صبح ها به دوستام سر می زنم ببینم فیلتر شدن یا نه[نیشخند]

طلوع سبز 88 - محسن گفت...

ادرس جدید طلوع سبز 88
13tolouesabze88
شما لینک شدید

آریا گفت...

درود
با نوشته زیر بروزم:

من "آریایی ام"
اصالتم "ایران"
خدای من "اهورامزدا"
پیامبر من "کورش بزرگ".....

منتظر نظرات گرانبهای شما هستم
با سپاس فراوان
آریا

reza گفت...

فرزاد کمانگر به همراه ۴ تن دیگر صبح امروز اعدام شدند.
نامه فرزاد کمانگر در سوگ احسان فتاحیان
سلام رفیق, چه گونه تجسمت کنم? به کدام جرم تصورت کنم? جوانکی نحیف بر فراز چوبه ی دار که به شکفتن غنچه ی خورشید لبخند میزند? یا کودکی پابرهنه از رنجدیده گان پایین شهر که میخواست مژده ی نان باشد برای سفره های خالی از نان مردماش چه گونه تجسمت کنم? نوجوانی از جنس آزاد چشیده گان بالای شهر که الفبای رنج و مظلومیت, درس مکتب و مدرسه و زنده گیشان است. راستی فراموش کردم; شهر من و تو پایین و بالا ندارد, چهار سوی آن رنج و درد است.
بايد حواسمان باشد اتفاق هاي 67 پيش نياد اين بار هر دو ماه يا سه ماه دارند دست به جنايت مي زنند البته ياد آوري کنم خيلي از اعدامها را اعلام نمي کنند.

طلوع سبز 88 - محسن گفت...

سلام آدرس جدید طلوع سبز 88
لطفا اصلاح کنید لینک شما ثبت شد
www.14tolouesabze88.blogsky.com